T-Mobile ervaart een storing – MobileNL pink gebruikers potentieel getroffen
17-12-2019 09:00 — T-Mobile stuurt de volgende berichten uit: [UPDATE 17:52] We zijn druk bezig met het herstel en dat gaat voorspoedig. We zien dat steeds meer klanten weer kunnen bellen en internetten. Start ook even je telefoon opnieuw op als je nog geen service hebt. [UPDATE 20.42] Inmiddels zijn alle klanten weer verbonden met het netwerk en kunnen zij weer bellen, internetten en sms’en. Een kleine groep klanten kan nog last ondervinden met inkomende gesprekken en SMS ontvangen. We adviseren klanten die nog niet kunnen bellen om hun telefoon uit en aan te zetten. We werken er hard aan om ook dit zo snel mogelijk op te lossen. We bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak. [UPDATE 22.50] In onze vorige update gaven we al aan dat alle klanten weer zijn verbonden met het netwerk, maar dat een kleine groep klanten niet kon worden gebeld en geen sms-berichten kon ontvangen. Inmiddels is deze laatste groep nog kleiner geworden. Mocht je nog steeds problemen ervaren zet dan je toestel uit en aan. Dit moet het probleem in de meeste gevallen oplossen. [UPDATE 01.00] Het probleem is opgelost. Als je nog niet gebeld kan worden en/of geen sms-berichten kan ontvangen, start dan even je toestel opnieuw op. Nogmaals sorry voor het ongemak! — https://community.t-mobile.nl/netwerk-347/opgelost-herstart-telefoon-problemen-met-bellen-en-mobiel-internet-317491
16-12-2019 17:28 — T-Mobile stuurt het volgende bericht uit: [Update 17:05] Zoals aangegeven is er dus sprake van een softwarestoring. Deze software zorgt ervoor dat het mobiele verkeer naar de eindbestemming wordt geleid. We zorgen er nu voor dat het verkeer gecontroleerd en in batches wordt teruggebracht. Dit kan enige tijd duren. — https://community.t-mobile.nl/netwerk-347/probleem-bellen-en-mobiel-internet-317491
16-12-2019 16:05 — T-Mobile stuurt het volgende bericht uit: [UPDATE 15:50] De oorzaak van het probleem is bekend: er is sprake van een softwarestoring. Er wordt hard gewerkt aan een oplossing. 112 is bereikbaar en we zien dat steeds meer klanten weer kunnen bellen en internetten. — https://community.t-mobile.nl/netwerk-347/probleem-bellen-en-mobiel-internet-317491
16-12-2019 14:50 uur — T-Mobile ervaart een storing. Omdat Pocos met het portfolio MobileNL pink gebruik maakt van het T-Mobile netwerk, ervaren gebruikers van de diensten MobileNL pink potentieel hinder. — https://allestoringen.nl/storing/t-mobile/
Ingang | Monday 16 December 14:30 |
---|---|
Eind | Tuesday 17 December 01:00 |
Status | Gesloten |