Storing MobileNL

— 5 juli, 8:15 uur —
Om middernacht heeft de leverancier gemeld dat de problemen verholpen zijn.

— 4 juli, 12:00 uur —
Geen nieuwe informatie beschikbaar.

— 3 juli, 11:30 uur —
De leverancier houdt het netwerk nauwlettend in de gaten.

Advies:
Apparaten die nog geen registratie hebben, moeten na een herstart verbinding kunnen maken.

— update 20:30 uur —
Volgens de laatste berichten wordt er nog steeds gewerkt aan een oplossing. De volgende update is morgen rond de middag.

— update 16:30 uur —
Er zijn nog steeds problemen met data. Er wordt extra expertise ingezet om dit probleem op te lossen.
De volgende update is vanavond rond 20:30.

— update 15:00 uur —
De leverancier meldt dat het opnieuw beschikbaar maken van de dienstverlening langzamer gaat dan verwacht.
Volgende update rond 16:00.

— update 13:15 uur —
Wij kregen het volgende bericht van onze leverancier:
Alle diensten zijn hersteld.
Als een gebruiker nog steeds niet bereikbaar is voor spraakoproepen, kan een nieuwe registratie worden geactiveerd door de handset opnieuw op te starten. Dit zou het probleem moeten oplossen. Geleidelijk komt data beschikbaar voor gebruikers.

— update 12:00 uur —
Er is nog geen nieuwe informatie beschikbaar van de leverancier. Zodra er nieuws is zullen we deze melding bijwerken. Anders zal er uiterlijk om 14:00 een update zijn.

— update 11:00 uur —
We krijgen bericht van de leverancier dat herstelwerkzaamheden plaatsvinden. Over de voortgang van deze werkzaamheden hebben wij op dit moment geen informatie. De volgende update volgt uiterlijk om 12:00.

— update 10:00 uur —
De leverancier bevestigt de storing aan het mobiele telefonie-netwerk. Er is impact op voice, data en sms. De volgende melding volgt uiterlijk 11:00.

— oorspronkelijk bericht vrijdag 2 juli 9:20 uur —
Wij krijgen meldingen binnen dat het netwerk van MobileNL niet bereikbaar is. Onze engineers onderzoeken de storing en hebben contact met de leverancier. Deze melding wordt uiterlijk 10 uur geüpdatet.