Storing bij postcodechecks en APi-gesprekken

15.07.2025 12:00 uur

We ondervinden momenteel problemen met CIP-checks en postcodechecks in Pulse alsook B2B APi-gesprekken voor KPN WBA en Ziggo. De storingen en bijbehorende mogelijke foutmeldingen worden momenteel nader onderzocht door Sewan in samenspraak met beide leveranciers.

Zodra we meer informatie hebben zullen wij deze melding updaten. Excuses voor het ongemak.

15.07.2025 14.50 uur

We ondervinden nog steeds problemen met CIP-checks en postcodechecks in Pulse alsook B2B APi-gesprekken voor KPN WBA en Ziggo. De storingen en bijbehorende mogelijke foutmeldingen worden momenteel nader onderzocht door Sewan in samenspraak met beide leveranciers.

Zodra we meer informatie hebben zullen wij deze melding updaten. Excuses voor het ongemak.

16.07.2025 16.00 uur

We ondervinden nog steeds problemen met de postcodechecks in Pulse alsook B2B APi-gesprekken voor Ziggo.

De CIP-checks en postcodechecks in Pulse alsook B2B APi-gesprekken voor KPN WBA zijn hersteld.

Zodra we meer informatie hebben zullen wij deze melding updaten. Excuses voor het ongemak.

17.07.2025 11.00 uur

De problemen met de postcodechecks in Pulse alsook B2B APi-gesprekken voor Ziggo zijn ook opgelost.

Daarmee melden wij de storing af.