Storing bij postcodechecks en APi-gesprekken
15.07.2025 12:00 uur
We ondervinden momenteel problemen met CIP-checks en postcodechecks in Pulse alsook B2B APi-gesprekken voor KPN WBA en Ziggo. De storingen en bijbehorende mogelijke foutmeldingen worden momenteel nader onderzocht door Sewan in samenspraak met beide leveranciers.
Zodra we meer informatie hebben zullen wij deze melding updaten. Excuses voor het ongemak.
15.07.2025 14.50 uur
We ondervinden nog steeds problemen met CIP-checks en postcodechecks in Pulse alsook B2B APi-gesprekken voor KPN WBA en Ziggo. De storingen en bijbehorende mogelijke foutmeldingen worden momenteel nader onderzocht door Sewan in samenspraak met beide leveranciers.
Zodra we meer informatie hebben zullen wij deze melding updaten. Excuses voor het ongemak.
16.07.2025 16.00 uur
We ondervinden nog steeds problemen met de postcodechecks in Pulse alsook B2B APi-gesprekken voor Ziggo.
De CIP-checks en postcodechecks in Pulse alsook B2B APi-gesprekken voor KPN WBA zijn hersteld.
Zodra we meer informatie hebben zullen wij deze melding updaten. Excuses voor het ongemak.
17.07.2025 11.00 uur
De problemen met de postcodechecks in Pulse alsook B2B APi-gesprekken voor Ziggo zijn ook opgelost.
Daarmee melden wij de storing af.